נדל"ן נופש להשקעה בבודפשט

נדל"ן נופש להשקעה בבודפשט

הונגריה ידועה כאחת מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באירופה, במיוחד בודפשט עיר הבירה שלה. עם מגוון אטרקציות נפלאות, מסעדות טובות ונופים מרהיבים אין זה פלא מדוע אנשים רבים מרחבי העולם פוקדים את העיר הנהדרת הזו, מטיילים, נופשים ונהנים. מה שמוביל אותנו לנושא של השקעות נדל"ן באירופה, או בבודפשט בפרט אם תרצו. איזה סוג נדל"ן מומלץ בבודפשט? איך ניתן להשקיע בעיר בצורה חכמה? לנו בקבוצת מניב יש תשובה מאוד פשוטה.

מדוע ישראלים רוצים להשקיע באירופה ובחו"ל בכלל?

ישראלים רבים מחפשים להשקיע מעבר לים, לעתים אפילו כנכסים ראשונים להשקעה. נדל"ן באירופה הרבה יותר אטרקטיבי מנדל"ן בישראל. מלבד העובדה שיש אופציות רבות יותר לנכסים טובים באזורי ביקוש גבוהים הרי שלרוב תוכלו לרכוש אותם במחיר נמוך בהרבה מהמחיר שתשלמו בארץ על דירה. התשואה על הנכסים בחו"ל בדרך כלל תהיה גבוהה יותר מזו שבישראל, לעתים רבות אפילו פי 2 או 3 מאשר בארץ. עלויות התחזוקה השוטפות הינן נמוכות יותר ולרוב גם המיסוי נמוך יותר. 

השקעות בבודפשט – האם זה באמת כדאי?

אחד מיעדי ההשקעה הפופולריים ביותר הוא הונגריה, בדגש על בירת הונגריה – העיר בודפשט. עיר זו נחשבת לאחת הערים המתויירות באירופה, שאנו הישראלים מכירים אותה בעיקר כיעד רומנטי לטיולים מיוחדים. עם זאת, מדובר באחד מיעדי הנדל"ן החמים ביותר, שכן הונגריה משקיע המון בתשתיות ובתיירות בעיר הבירה שלה, מה שהופך את בודפשט לאזור פעיל במיוחד בשוק הנדל"ן בתחום הנופש.

השקעה בבודפשט בדירות נופש עם השכרה לטווח קצר

מלון דירות בבודפשט או אפילו דירת נופש במרכז העיר או בסמוך לאתרים מרכזיים וגישה לתחבורה ציבורית יכולים להיות אחד היהלומים בתיק הנכסים שלכם. עם הפופולריות של העיר בהשכרות דירות נופש לטווח קצר, בין אם דרך AIRBNB ופלטפורמות אחרות, תוכלו למקסם את פוטנציאל הרווח מהנכס שלכם ולהמשיך לבנות את תיק הנכסים שלכם. 

אנו בקבוצת מניב מלווים את המשקיעים שלנו בכל צעד בדרך כך שאתם אף פעם לא לבד. מלבד הייעוץ המקצועי והמשפטי, נשמח לסייע לכם במציאת הנכס הרלוונטי עבורכם, ניהול הנכס באופן שוטף ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון.

אנא דרגו את המידע

הזדמנויות השקעה נדירות במתחמי פריים לוקיישן בבודפשט, הונגריה

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן