דירות נופש להשקעה

שם הנכס:

דירות נופש להשקעה

דירות נופש בבודפשט

תאור הנכס:

השקעה בבודפשט מעניינת אתכם? לא בכדי. בודפשט, בירת הונגריה, הינה אחד מיעדי הנדל"ן החמים ביותר בשנים האחרונות ומציעה מגוון אפשרויות השקעה מעניינות, במיוחד כאשר מדובר על דירות נופש להשקעה. 

השקעה בבודפשט – הרבה מעבר לעיר יפה

נדלן בבודפשט הוא נוף מוכר ליזמים ישראלים, בעיקר מהשנים האחרונות. נכסים רבים באוזרים שונים בעיר העלו את ערכם בשנים האחרונות בצורה יציבה וצפויים להמשיך להעלות את ערכם גם בשנים הבאות. מכאן שזה הזמן הטוב ביותר להשקיע בעיר הנהדרת הזו. מלבד היופי הארכיטקטורי הנהדר שלה ומגוון האטרקציות המלהיבות באזור כדאי לקחת בחשבון גם את קהילת הסטודנטים הענפה בעיר. ובכל זאת, במידה ואתם מחפשים למקסם את פוטנציאל ההשקעה שלכם בבודפשט הבחירה הטובה ביותר תהיה ככל הנראה דירות נופש להשקעה לטווח קצר.

דירות נופש להשקעה בבודפשט – ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות השנה

דירות נופש להשקעה בבודפשט אלו דירות קטנות יחסית, המתאימות לרווקים, זוגות או משפחות (תלוי בגודל הדירה) אותם תוכלו לרכוש במחיר זול, בטח ביחס לנכסים תואמים בישראל, וליהנות מתשואה מכובדת הנעה בין 8% ל-12% בממוצע בדרך כלל. בעיר בודפשט יש מעל 3.5 מיליון תיירים המגיעים לעיר מדי שנה ומכל רחבי העולם. תיירים רבים אינם מחפשים אחר בתי מלון יקרים, אלא דווקא דירות נופש שיוכלו לספק את צרכיהם (לרוב גם הרבה יותר מאשר חדרים במלון) ומאפשרת להם ליהנות מנוחות מרבית לצד חיסכון בעלויות הלינה. המשקיעים נהנים מהכנסות גבוהות יותר מאשר השקעה לטווח ארוך וכולם מרוויחים. 

איתור והשקעה בנכסים עם מניב בודפשט – לביטחון הכלכלי שלכם:

השקעה בבודפשט היא הרבה מעבר למציאות דירות למכירה בבודפשט… צריך לנהל את הנכס, לנהל פרופילים באתרי התיירות הפופולריים כמו בוקינג, AIRBNB ואחרים, לבצע תיקונים בנכס בהתאם לצורך, לדאוג לניקיון והחיטוי השוטפים שלו, ממש כמו חדר במלון רק כאשר מדובר בדירת אירוח שתצטרכו לדאוג לה. כמובן שמישראל יהיה לכם קשה לעשות זאת ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא להתנהל מול חברת נדל"ן מקצועית כמו מניב בודפשט, המנהלת נכסים רבים בעיר שלה ושל לקוחותיה, ותוכל לסייע לכם גם בניהול הנכס שלכם, בתפעול השוטף שלו, בניקיון, כביסות, תיקונים לפי צורך, ריהוט, עיצוב הנכס ועד לשיווקו ברשת האינטרנט ובאתרי התיירות השונים, השגת פידבקים חיוביים מלקוחות ודירוג גבוה ועוד. עם מניב בודפשט תוכלו להיות רגועים לגבי ההשקעה שלכם ועל אף שהנכס רשום על שמכם – תוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית ולוודא שחברת הניהול שלנו תדאג לכל מה שצריך בנכס שלכם.

מה אנו יכולים לצפות מהשקעה בדירות נופש בבודפשט?

  • רכישת דירה במחיר נמוך מהמחירים שאתם רגילים – בדרך כלל תוכלו למצוא דירות נופש נהדרות של עד 60 מ"ר במחירים של 400-600 אלף ₪ בלבד. גם אם תצטרכו להשקיע עוד 100-150 אלף ₪ בשיפוץ, ריהוט ועיצוב הנכס – עם התשואה הגבוהה תוכלו ליהנות מהשקעה משתלמת במיוחד.
  • תשואה נאה – בהשקעה בדירות נופש לעומת שכירויות לטווח ארוך תוכלו ליהנות מתשואה של 8%-12% בשנה בממוצע. תלוי כמובן במגוון גורמים – אך אלו המספרים מהניסיון שלנו!
  • אנו נסייע לכם למצוא שוכרים – אל תדאגו לגבי מציאת השוכרים. יש לנו מערך שיווקי שלם שעובד עבור נכסים אחרים של לקוחותינו ונשמח לפעול גם לטובת קידום וניהול הנכס שלכם, כולל מציאת שוכרים, טיפוח פרופילים באתרי תיירות ועוד.
  • נכס שמעלה את ערכו – משנה לשנה כמות התיירים בעיר עולה והממשלה דואגת להמשיך לטפח את עיר הבירה שלה, לפתח אותה ולהציג אטרקציות חדשות ומלהיבות, לטפח את התשתיות, התחבורה ועוד. בהתאם לכך גם מחירי הנכסים עולים בהתמדה בשנים האחרונות וגם הנכס שלכם צפוי להעלות את ערכו בשנים הבאות.

בודפשט – אחת הערים המתויירות באירופה – ואתם מרוויחים מכך!

העיר בודפשט כוללת כמה אטרקציות מרכזיות ומלהיבות כמו בית הפרלמנט המרהיב, בזיליקות מפורסמות, בית האופרה המדהים המכיל 1,200 מקומות, מוסיאון הסלפי והמתוקים המפורסם והפופולרי, מרחצאות סצ'ניי אליהם מגיעים מכל רחבי העולם, המוזיאון הלאומי של הונגריה, השוק הגדול והמרשים ביותר בהונגריה בו תוכלו למצוא כמעט הכול ועוד. בשל הפעילות הענפה בעיר והעובדה שממשלת הונגריה ממשיכה לטפח ולפתח את בודפשט תיירים רבים ימשיכו לפקוד את העיר מדי שנה וככל שכמות זו תעלה כך יעלה הביקוש לנכס שלכם.

מדוע להשקיע בדירות נופש בבודפשט עם מניב?

  • מעטפת מלאה למשקיעים – החל מאיתור הנכס, דרך ניהול שוטף, מציאת שוכרים ועוד.
  • ניסיון מוכח ביצירת תשואה גבוהה למשקיעים שלנו.
  • רישום הנכס בטאבו על שם המשקיע.
  • ניהול נכסים ברמה הגבוהה ביותר – מסייעים גם בשיפור הדירוגים וטיפוח הפרופילים באתרי התיירות הפופולריים!
  • ליווי צמוד למשקיע בשפה העברית.
  • מגוון נכסים להשקעה במתחמי פריים לוקיישן.
אנא דרגו את המידע

תמונות הנכס:

פרויקטים לדוגמא:

דירות למכירה:

נשמח לענות על כל שאלה:

שתפו את המאמר ב:

הזדמנויות השקעה נדירות במתחמי פריים לוקיישן בבודפשט, הונגריה

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן