הזדמנות שלא תחזור- למה להשקיע דווקא עכשיו בנדל"ן בבודפשט?

הזדמנות שלא תחזור- למה להשקיע דווקא עכשיו בנדל"ן בבודפשט?

מהו הסוד של משקיעי הנדל"ן בתקופת הקורונה? רכישת נדל"ן מניב בבודפשט ועכשיו! משבר הקורונה יצר ביקוש אדיר להשקעות חדשות במרכז בודפשט בשל מגוון עסקאות נדל״ן כדאיות, לאור יציבות שוק השכירות לטווח ארוך בבירה ההונגרית כמו גם מחירי רכישה נוחים יחסית לעומת ערים אירופיות אחרות. מדוע משקיעים בחרו דווקא במשבר הקורונה להשקיע בנדל"ן בבודפשט? כל הסיבות במאמר הבא.

נתוני תחלואה נמוכים ביחס למזרח אירופה – בעוד מגיפת הקורונה משתוללת במדינות אירופה השונות, המשטר ההונגרי הצליח להשתלט בזמן, לטפל בצורה יסודית במשבר הבריאותי וכן להפגין חוסן כלכלי ביחס למדינות השכנות. משקיעי הנדל"ן זיהו כי במציאות שכזו, זהו רק עניין של זמן עד לעליית מחירי הנכסים ובחרו להשקיע בנדל"ן מניב בשיא המשבר.העולם מתחיל להתחסן ושוק השקעות הנדל"ן בעליה – עם הגעת החיסון נגד מגפת הקורונה, ישנה מגמה ברורה של התאוששות כללית במשק וכן אופטימיות רבה בנוגע למסחר בנדל"ן בערי תיירות מרכזיות, וכתוצאה מכך גם לעליות מחירים. נקודת הזמן הזו מזמנת הזדמנות היסטורית שלא תחזור ליהנות ממחירי השוק הנמוכים הקיימים כרגע ולהשקיע בנכס מניב במרכז בודפשט.

בודפשט כמוקד משיכה לסטודנטים מכל העולם – גם בתקופת הקורונה בודפשט נהנית משוק שכירות נדל"ן מבוקש לא רק לטווח קצר, אלא בעיקר לטווח ארוך בשל עשרות אלפי סטודנטים המגיעים מידי שנה ללמוד במבחר האוניברסיטאות המצוינות בעיר, בדגש על לימודי הרפואה הנחשבים שמושכים אליה גם סטודנטים רבים מישראל ומשום כך שוהים בה מספר שנים רצופות. הסטודנטים מהווים עוגן משמעותי למשקיע – גם בתקופת משבר.

התחזקות המטבע המקומי – המומחים המקומיים מעריכים שעם החזרה לשגרה בהונגריה, האירו יתחזק ויחזור לשער גבוה יותר וכנ״ל גם המטבע ההונגרי, הפורינט. לכן זהו הזמן האידאלי להשקיע בנדל"ן מניב בבודפשט!

ביקושי ענק של תיירים לשכירות לטווח קצר –מיליוני תיירים מבקרים בבודפשט התוססת מידי שנה לצרכי תיירות, ביניהם רבים המעדיפים דווקא לשכור דירות בעיר לתקופת החופשה על פני שהייה בבתי מלון. רק בקיץ הקרוב צפויים להגיע להונגריה אוהדי כדורגל רבים לרגל אליפות אירופה בכדורגל, בעקבותיה צפויים ביקושי שיא לשכירות Airbnb.

ירידת ערך נמוכה במרכז העיר – מרכז העיר בודפשט מציע מגוון מרכזי תרבות, תיירות, קולינריה ומקומות עבודה – כל אלו היוו מוקד משיכה של שוכרים אל מרכז העיר גם בתקופת הקורונה. בעקבות כך ניכרת ירידת מחירים מינורית יחסית של 7%-5% לעומת ירידת המחירים הדרסטית ברובעים הרחוקים בעיר. הרובעים המרכזיים הנמצאים בעיקר במרכז העיר על הגדה המזרחית של הנהר, דוגמת הרובע החמישי, הרובע השישי והרובע השביעי.

מס שבח המתאפס לאחר 5 שנים – המשקיעים בנדל"ן מניב בבודפשט נהנים מעליית ערך הנכס ללא תשלום מס שבח בעת המימוש על ידי מכירה אחרי 5 שנים. לכן, מומלץ לרכוש כבר עכשיו נכס להשקעה זאת משום ששיעור המס בגין רווחי הון במכירה פוחת ככל שבעל הנכס מחזיק בו זמן רב יותר.

לסיכום, חוסר הביטחון התעסוקתי הנמצא כעת בשיאו בשל משבר הקורונה, מייצר רצון עז בקרב משקיעים לייצר ודאות ושקט כלכלי כאן ועכשיו. השקעה בנדל"ן באמצעות חברת מניב בודפשט, מאפשרת למשקיעים ראש שקט ופטור מהתעסקות בניהול השוטף בזכות צוות דובר עברית הדואג לשקיפות מלאה, ושיתוף בעל הנכס לאורך כל התהליך הכולל: ליווי משפטי ועזרה בבירוקרטיה מול הרשויות לדוגמת רישום נכס בטאבו על שמו של המשקיע, מערך ניהול הכולל שיפוצים, מציאת שוכרים וניהול שוטף.

אנא דרגו את המידע

הזדמנויות השקעה נדירות במתחמי פריים לוקיישן בבודפשט, הונגריה

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן