איך רוכשים נדל"ן בהונגריה?

איך רוכשים נדל"ן בהונגריה?

ישראלים רבים מחפשים אפשרויות הכנסה מעבר למשכורות שלהם. הכנסה מנדל"ן יכולה להיות הכנסה יחסית פאסיבית שתהיה משתלמת לישראלים רבים. המצב הכלכלי בארץ יכול להקשות על רבים מאיתנו להתקיים בביטחון. על כן, רבים פונים לאופציה של רכישת נכסים להשקעה בהונגריה. בניגוד להשקעות בתחום הנדל"ן שמתבצעות בישראל, בהונגריה העסקאות יכולות להיות הרבה יותר בטוחות ומשתלמות, ורבים מהישראלים אף בוחרים שלא להשקיע בשוק הישראלי כלל, אלא להעביר את עיקר הונם לשקעה במדינה.

מה הקשיים של ישראלים בביצוע עסקאות נדל"ן בחו"ל

כאשר מדובר על ביצוע עסקאות נדל"ן בהונגריה, המכשול העיקרי של רוב הישראלים הוא מכשול השפה. עסקאות נדל"ן בהונגריה דורשות ידע רב בשפה ההונגרית, ובפרט בלקסיקון הקשור לתחום הדעת הרלוונטי, תחום המשפטים והכלכלה ההונגרית. קושי נוסף של ישראלים שרוצים לבצע עסקאות נדל"ן בהונגריה בכלל, ודירות בבודפשט בפרט, הוא חוסר הידע שלהם בתחום. רבים מתקשים להבין כיצד מתנהג שוק הדירות בבודפשט, בעיקר כי זה לא תחום העיסוק של מרבית המשקיעים.

האם הנכסים נרכשים רק לצורך השקעה

פעמים רבות, כאשר ישראלים מחפשים דירות בבודפשט, הם כלל לא מעוניינים ברכישת דירה לצורך השקעה. פעמים רבות מדובר על ישראלים שעשו רילוקיישן, בין אם מדובר על רילוקיישן לצורך לימודים ובין אם לצרכי עבודה. בודפשט היא עיר מדהימה שישראלים רבים אוהבים גם פשוט לבקר בה בעת טיולים באירופה, והחיים בה יכולים להיות מהנים, מעניינים ומרעננים ביחס לחיים הממוצעים בישראל. על כן, דירות בבודפשט לא מיועדות רק למשקיעים, אלא גם בעבור ישראלים שמתכננים רילוקיישן, או ישראלים שכבר גרים בהונגריה ומחפשים לשפר את הדיור הנוכחי שלהם.

למה כדאי לבחור בחברת ההשקעות שלנו

חברת מניב בודפשט עוזרת לישראלים לבצע השקעות בבודפשט כבר לאורך מספר שנים. התשואה וכלל המספרים שהחברה שלנו הציגה לאורך השנים האחרונות יכולים להציב אותה גבוה בסדר העדיפויות של המשקיע הישראלי. אנחנו מכירים נכסי נדל"ן רבים בבודפשט, ויודעים להמליץ על קונים באזורים הרווחיים ביותר לביצוע השקעות בבודפשט, כולל הצוות דובר העברית שלנו שנמצא לשירות לקוחות החברה.

אנא דרגו את המידע

הזדמנויות השקעה נדירות במתחמי פריים לוקיישן בבודפשט, הונגריה

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן