דירות נופש להשקעה בבודפשט

דירות נופש להשקעה בבודפשט

אם החלטתם להשקיע בנדל"ן ללא ספק בודפשט היא בחירה מאד מבוקשת בשנים האחרונות. עולם הנדל"ן הפך להיות קופת חיסכון משמעותית עבור רבים ולא בכדי. בזמן שכספים שיושבים בקופות החיסכון מאבדים את הערך שלהם בכל שנה ושנה באמצעות נדל"ן אפשר לחסוך הרבה יותר. בישראל קיימת אינפלציה של 2 אחוזים בכל שנה, המשמעות היא שהשקעה בנדל"ן היא השקעה חכמה שמביאה לכם את היכולת להרוויח יותר. 

דירות נופש להשקעה בבודפסט – עולם חדש של יתרונות

בודפשט לא בכדי נחשבת לאחת מהערים המתויירות ביותר ולכן ההשקעה בדירות שהינן דירות למכירה בבודפשט היא השקעה חכמה ומניבה. הנה מספר יתרונות מרכזיים שיצליחו להעביר לכם את המסר החשוב להשקעה בעיר זו:

  • רוכשים חדשים – השנים האחרונות מאופיינות בלא מעט רוכשים חדשים של דירות בבודפשט להם השפעה על ההשקעה בנדל"ן. גידול בקונים חדשים מביא לעליה בערך הנכסים עם השנים והמשקיעים יכולים ליהנות מהכנסה שהינה חודשית גם מהזכרת הנכסים וגם מעליה בעשרות אחוזים עם הזמן.  
  • כמוות גבוהה של סטודנטים בעיר – היתרון הגדול ביותר בבודפשט הוא מוסדות אקדמיים הנחשבים למוצלחים ואיכותיים המביאים מעל ל400 אלף סטודנטים. סטודנטים מהווים יתרון להשקעה כי הם שוכרים ברמה גבוהה ואיכותית ומאפשרים גם שיווק הנכסים בעיר כדירות שותפים המניבות אחוזי תשואה גבוהים מאד.
  • כמות תושבים גדולה – גידול בכמות התושבים מביא לעליה ברמות הביקוש באופן תמידי ותוך כך גם המשך עליית מחירים במהלך השנים. דירות נופש בבודפשט הן כבר מזמן לא השקעה רגילה, אם כי השקעה שמביאה לאיכות חיים טובה יותר.
  • תיירות בצמיחה – בודפשט היא אחת הערים היפות בעולם וגם המתויירות בעולם המאפשרת שילוב של חיי חברה, חיי לילה, וגם תיירות היסטורית. התיירות טובה עבור דירות נופש להשקעה בבודפשט כי התיירים מעלים את הביקוש לדיור. השכרה של נכסים ודירות נופש לטווח קצר יכולה להביא לתשואה כפולה מהשכרת נכס לתקופה ארוכה.

איך סיוע ממשלתי ורמת אבטלה נמוכות מסייעות להשקעה?

הממשל בבודפשט מסייע לאזרחים ברכישת נכסים באמצעות מענקים, הטבות מס ועוד. המשכורות גם נמצאות תמיד בעליה מה שמביא לבעלי דירות נופש בבודפשט לבקש תשואה גבוהה יותר. רמות אבטלה נמוכות מביאות לעלייה במשכורות מה שמביא לעליה ברמת החיים. אם אתם מחפשים דירות נופש להשקעה בבודפשט חשוב שתעשו זאת דרך חברה מקצועית המאפשרת לכם לקבל את ההשקעה הטובה ביותר. קבוצת מניב הינה מחברות המובילות בישראל בתחום ומציע למשקיעים הישראליים הזדמנויות השקעה ברמה גבוהה תוך ליווי אישי. צרו קשר כבר כעת, הצוות המקצועי מחכה לכם.

אנא דרגו את המידע

הזדמנויות השקעה נדירות במתחמי פריים לוקיישן בבודפשט, הונגריה

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן